لیست تجهیزات رستوران | Forum

Topic location: Forum home » General » General Chat
nahal Babaee
nahal Babaee Mar 9

در ابن بخش قصد داریم که لیست تجهیزات رستوران را مورد بررسی قرار دهیم و اصلی ترین دسته بندی هایی که در یک رستوران مورد استفاده قرار می گیرد را نام ببریم. دسته بندی هایی که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند، تقریبا تمامی لوازم رستوران را در خود جای می دهند پس اگر قصد خرید تجهیزات رستوران را دارید، می توانید بر روی لینک های قرار داده شده در هر قسمت کلیک نمایید و از محصولات آن بازدید کنید.


1) تجهیزات آشپزخانه رستوران

تجهیزات آشپزخانه رستوران به تجهیزاتی گفته می شود که برای تهیه و سرو غذا مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات لوازم و محصولات بسیار متنوعی را در خود جای می دهد که از وسایل کوچک مانند چاقو و تخته برش گرفته تا وسایل بزرگ مانند اجاق گاز و یخچال را در خود جای می دهد. تجهیزات مناسب برای یک رستوران به نوع غذا، اندازه رستوران و بودجه رستوران بستگی دارد.


در یک آشپزخانه رستوران از ابزار ها و لوازم بسیار متنوعی استفاده می شود تا فرآیند پخت و آماده سازی غذا در کامل ترین حالت خود پیش برود. لوازمی که در این بخش قرار می گیرند باید به صورتی باشند که تمامی درخواست های یک رستوران را پوشش دهد که بسته به سبک و نوع فعالیت رستوران متفاوت می باشد.


تجهیزات رستورانی که در یک آشپزخانه سنتی مورد استفاده قرار می گیرند با انواع مدرن بسیار متفاوت است که این موضوع باید در زمان خرید تجهیزات رستوران به خوبی مورد بررسی قرار گیرد.


2) تجهیزات پخت و پز رستوران

دیگر دسته بندی مهمی که در یک رستوران باید قرار داده شود، تجهیزات پخت و پز غذا می باشد. این دسته از تجهیزات به مجموعه‌ ای از ابزار و وسایلی گفته می‌ شود که برای تهیه و طبخ غذا در رستوران ها به کار می ‌روند. این تجهیزات رستورانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند و انتخاب آنها به نوع رستوران، منوی غذایی و حجم پخت و پز بستگی دارد.


همانطور که می دانید پخت غذا و فرآیند انجام آن، یکی از مهمترین مراحل پس از فراهم کردن مواد اولیه می باشد که رویگر اصلی فعالیت شما را تعیین می نماید. اگر به هر دلیل در روند پخت و پز رستوران خود توجه لازم و کافی را نداشته باشید و از لوازم و تجهیزات غیر مرتبط و نامناسب استفاده نمایید، قطعا کیفیت کار خود را پایین آورده و میزان استقبال از طعم و مزه غذا های شما پایین خواهد آمد.


اگر قصد خرید تجهیزات رستورانی مورد استفاده در فرآیند پخت و پز غذا را دارید، باید بدانید که این اقدام را باید بر اساس میزان ضرورت های حوزه فعالیت خود و میزان درخواست های متقاضیان انجام دهید. به دلیل بالا بودن قیمت تجهیزات رستوران، شما باید از گزینه هایی استفاده نمایید که ضرورت حضور آنها بسیار بیشتر از سایر لوازم رستورانی می باشد.


https://sorooshtajhiz.ir/product-category/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86/